Produkt tilføjet kurv

FAQ - Spørgsmål og svar

HVORNÅR ER MIT BØNNEBORD FÆRDIGT??
Vi har intet lager af bønner, derfor er produktionstiden omkring 4 uger. Alle bestilte bønneborde produceres først, når ordren indløber til vores værksted. Bemærk: Ved produktionstid forstås, at det er den dato hvor varen står færdigproduceret  på vores værksted og er klar til afsendelse. Til denne dato tillægges det antal dage, som fragtfirmaet eller Post Nord , ifølge aftale med dig, bruger på at levere varen. Se mere under Leverings- og handelsbetingelser. Så snart din ordre er færdiggjort og bordene står klar, bliver du kontaktet af bønneværkstedet. Hvis der er gået mere end 4 uger fra din bestilling, kan du kontakte værkstedet på 2424 7362, så finder vi ud af årsagen til forsinkelsen. 

HVORNÅR TRÆKKER I PENGENE FRA MIN KONTO?
Når du bestiller giver du os dine personoplysninger og dine kontooplysninger. Når din ordre er færdigproduceret og klar til afsendelse trækker vi pengene fra din konto.

HVOR HENTER JEG MIT BORD?
Når du gennemfører en ordre med afhentning, står bordene i vores butik i København. Du kan hente dine borde, efter du er blevet kontaktet og har fået bekræftet, at din ordre er færdig.

Bønneborde København        
Vesterbrogade 137, i gården                   
1620 København V                    
Tlf.nr.: 2424 7362                    

LEVERINGSTID?
Har du bestilt levering af din ordre, bliver den håndteret af Post Danmark. Leveringen tager 1-3 arbejdsdage. Leveringstid må ikke forveksles med produktionstiden.

HVILKEN FARVE SKAL JEG VÆLGE?
Vores store udvalg af farver kan til tider virke overvældende og derfor anbefaler vi altid en tur forbi vores butik i København. Her kan du se de nøjagtige farver på laminatet og blive guidet på vej mod det endelige valg. Har du ikke mulighed for at komme forbi, men ved, hvilke farver du er interesseret i og gerne vil se farven, inden du bestiller, kan vi sende farveprøver til dig. Skriv en mail til boennen@dzoo.dk med de ønskede farver, så finder vi dem frem og sender dem med posten hurtigst muligt.

OBS: Farverne på din computerskærm kan afvige fra farverne på bordene.

KAN JEG FÅ EN NY FARVE, HYLDE, HØJDE OG BEN PÅ MIT GAMLE BØNNEBORD?
Matcher dit gamle bønnebord ikke den nye farve i stuen, på sofaen eller har du brug for mere bordplads? Så kan bønnebordsværkstedet klare det meste. Værkstedet skifter farve, højde, ben og monterer også gerne en ny hylde på dit gamle bønnebord. Ring til værkstedet på 2424 7362 med dine ønsker om fornyelse af din bønne, så sørger vi for at være parat, når du indleverer dit bord. Et opkald gør, at værkstedet kan være hurtigere til at opfylde dine ønsker og nedsætte produktionstiden.

HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?
Alle borde som sælges fra vores onlineshop er bestillingsvarer og produceres på vores eget værksted. Ved bestilling samtykker du til, at vi på vortes værksted påbegynder fremstillingen af bordene på tidspunktet for vores bekræftelsesmail afsendt til dig, hvorved der er indgået en bindende aftale, og din fortrydelsesret derfor bortfalder.

 

HVORDAN VEDLIGEHOLDER JEG MIT BORD?
Laminat: Ved daglig rengøring er en opvredet klud med sulfo alt, der skal til, for at holde et pænt bønnebord. Sørg dog for at få vasket eventuelle sæberester af med en fugtig klud. Hvis bordet er særligt snavset, kan almindelig glasrens gøre arbejdet færdigt

Linoleum: Daglig rengøring af Linoleum foretages med en fugtig klud med et neutralt rengøringsmiddel, eller med et linoleumsplejeprodukt fx. mærket Monel. Spilte væsker tørres op med det samme med en fugtig klud.

Massive træborde: Den daglige rengøring klares med en hårdt opvredet klud. Ved brug sker der en naturlig afvaskning af olien, derfor anbefaler vi, at behandle bordet efter behov. Vi anbefaler at bruge en rustikolie til bordplader og følge anvisningerne på produktet.

JEG HAR MODTAGET EN BESKADIGET BØNNE – HVAD GØR JEG?
Har du modtaget en beskadiget bønne med posten, skal du kontakte bønnebordsværkstedet hurtigst muligt på 2424 7362. Hvis det er en fejl fra vores side, laver vi omgående et nyt bord. Modtager du en pakke, hvor indpakningen er synligt beskadiget, skal du afvise den, så vi får den retur. Hvis det er tilfældet, at bordet er kommet noget til under forsendelsen, starter værkstedet en ny produktion af dit bord op med det samme. Har du modtaget en pakke uden synlige skader af indpakningen og der alligevel er en skade på bordet, skal det anmeldes hos Post Danmark inden for to dage.

MIT BØNNEBORD HAR FÅET EN SKADE – HVAD GØR JEG?
Hvis uheldet er ude og der er kommet en skade på dit bønnebord, kan du kontakte bønnebordsværkstedet på 2424 7362. Et opkald i forvejen er værdsat, hvis bordet ikke afleveres i værkstedets åbningstid (10-16). Ellers tager vi kontakt til dig, når vi har vurderet skaden.

INTERNATIONAL FORSENDELSE / INTERNATIONAL SHIPPING:
Vi sender med glæde bønneborde ud til hele verden. Hvis du ønsker at få tilsendt bønneborde til en adresse uden for Danmark, så skriv en mail til boennen@dzoo.dk.

Prisen er 600 kr. på forsendelser til Europa. Ved forespørgsler på forsendelser uden for Europa bedes du sende en mail til boennen@dzoo.dk 

We are happy to ship Beantables abroad! If you have any international inquiries please send us an email at boennen@dzoo.dk. For now, our web shop is not set up for international credit cards but we do accept orders paid through bank transfer.

Shipping within Europe is DKK 600. For shipping rates for the rest of the world contact us at boennen@dzoo.dk 

SKRIVEBORDE & SPISEBORDE:
Som en del af vores bønnebordssortiment har vi også skriveborde. Vi har tre forskellige størrelser 

1) Stor bønne (ca. 100x70cm)

2) X-stor bønne (ca. 120x80cm)

3) XX-stor bønne (ca. 140x93cm)

Alle skrivebordene er 72 cm høje. Der er tre slags ben; sortlakerede stålben, sortbejdset- og naturfarvet eg.

Vi producerer også spiseborde. Kom ind i en af vores to butikker og se et lille udvalg og snak med vores personale om de mange muligheder.